090824 ♥

Hej bloggen! ♥ börja klockan 10.00 idag på blåcafeét. kom dit och sedan kom emma och flora, emma pirca sig i naveln igår så jag sprang till henne och det blev skit fint :) måste få hälften VG för att få pircing till jul. Sedan börja vi spela prenn -boll :) det blev lika. Sedan cyklade vi till T-bryggan och bada ,det va sjukt varmt ute så det va skönt att svalka sig. Efter vi hade badat så åt jag & louise två mackor och en burk juice. Sedan när vi hade torkat så bytte vi om till vanliga kläder. Sedan så stack vi till Storalekan, lekt lite där , hiihi :). Sedan cyklade vi tillbaka till T-bryggan fast där va ingen från klassen så vi bara , va fan ?. Sen såg vi dom på I-bryggan, så vi cyklade dit och hoppa i vattnet , skönt. Sedan efter någon timme så fick vi sluta vid halv 2! :).

Efter skolan stack vi ner till Piren och bada där. Klockan 15.20 stack jag hem till Louie :). Åt mellis och gjorde iordning Louies mat, sedan ut me han. Titta på top model också (favorit programet).

tyvärr brände jag mig i ansiktet idag :(.
 liten bild för att jag ser konstig ut x).


xoxo / Sofi£ ♥


Kommentarer
Postat av: Louise Hast

jag har också bräny mej :P <3

2009-08-25 @ 07:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0