090829

Hej bloggen!♥ har inte skrivit på någon dag för att jag inte har fått suttit vid datan för mamma =(. Men nu får jag iallafall. Igår kväll Var det Jägers. Det var rätt kul i början men i slutat blev det tråkigt tycker jag. Har varit där 5 gånger nu  och jag har börjat tröttna. Ska inte gå nästa gång! Kom hem vid kvart över ett i natt, och jag var så hungrig så jag tog och åt två mackor, sedan gick jag och la mej vid 01.38, så när jag skulle försöka somna så pep det i öronen riktigt mycket, så himla störigt, men det var ju bara för jag vat på ett disco i 3,5 timme och med hög musik så. Somna kanske vif 01.50.

Imorse vakna jag vid 10.30 tror jag. Nu sitter jag här och är rätt trött. Är helt svart underögonen för jag tog bara snabbt bort sminket igår kväll, så jag tar ingen bild nu ;).

På Tisdag blir det filminspelning i 3 timmar till filmen Charlie som ska vara i 30 minuter bara. Det handlar om en kille som är 28 år och lite utväcklingsstörd, han ska praktisera på ett badhus, så jag ska bara vara statist, men det blir nog riktigt kul :) , slipper lektioner på förmiddagen, Yes! ;)

Igår klippte jag mig på IG:es och det blev ganska kort kanske. men jag behövde värkligen det för jag har inte klippt mig på 2 år typ, så mitt hår var riktigt slitit. Har inte borstat eller fixat håret alls idag så det ser väl lite konstigt ut.

Idag ska jag barra ta det lungt, vet inte riktigt vad jag ska göra, vi får se!♥

xoxo / Sofi£ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0