Drömmar

Hej bloggen!

Inatt drömde jag massa konstiga drömmar. Den ena drömmen var att jag hade helt plötsligt två Louie och den ena Louie blev överkörd :(. Som jag grät i sömnen. Den ena drömmen var helt konstig men det kändes ändå precis som om det hade hänt på riktigt i ett tidigare liv eller något. Orkar inte förklara hela.

Imorse vakna jag , åt frukost och gick ut en lång runa med louie 1 och en halv timme ungefär. Efter det så lekte vi med hans nya leksak. Det är en snurrbräda som man lägger godis i och sedan ska han ta med tassen och snurra tills han hittar godiset. Han klarade faktiskt det denna gången själv. Efter det borstade och kammade jag han lite. Nu sitter jag här och har läst lite bloggar.

Det känns som om denna dagen kommer bli lång och tråkig framöver. Kanske ska ta och tvätta lite och städa rummet, det behövs!
Nej jag måste gå ut med louie om han inte sover, vill inte väcka han. vi hörs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0