Glass glass glass i...

stora lass lass lass, ja jag är galen i glass! :)
Vissa personer tycker inte om glass på vinter eller att man inte ska äta det på vintern. visst är det kanske lite mer godare på sommaren, men glass är något man kan äta året om tycker jag :) det är ju gott!!! :)
im eating päron och lite choklad glass :) gott, gott.
Jag kom på en sak nu. När jag var typ 6 år då mosa jag alltid glassen och blanda runt den så den blev en gega x) det tyckte jag var jätte gott. Har inte gjort det på några år nu så nu vet jag inte om det är gott eller inte, men jag tycker inte det låter gott! =)

STELT smile! men jag orkade inte ta en ny bild. ;)


Kommentarer
Postat av: sonja

det gjorde jag också! :D sjukt gott, o glass kan man äta året om :o de bästa ssom finns liksom!

2010-01-15 @ 17:46:26
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0