Jag gillar att hoppa

här kommer lite knäppa bilder på mig från igårkväll. Jag gillar att ta sånahär bilder x)


jag skulle se om jag kunde fixa en "tuppkam", det gick väl såhär xP.

jag skulle hoppa i  luften här, lyckat! :)

jag lyckades tillslut! :) tyckte mitt hopp blev ganska Frääsigt , med ett stort F x)

jepp.

HÄR lyckades jag med håret! ;) och hoppet :)

här skulle jag då försöka få upp mitt ben så högt jag kunde, haha där ser vi hur bra det gick! x) med andra ord, jag är OVIG!

här ggick det faktiskt lite bättre x)

denna bilden bjuder jag på. även om jag ser hemskt ut. orka inte tvätta bort maskaran , så den är helt kleti  i ansiktet. no makup förutom det suddiga under ögonen som är maskara? :S. haha jag har mittbena också på bilden! det har jag verkligen aldrig, och det ser jätteroligt ut på mig! haha.


denna bilden var jag inte berädd på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0