min data = seeeeeg

asså jag har inte kunnat blogga idag från nu! det funka inte att gå in på min blogg, det bara errorrr typ.
Men idag vakknade jag 8.30 hemma hos louise ,sedan ´skulle jag på konfa i 3 timmar... fast det var ändå kul.
efter det cyklade jag till Louise igen, sedan kom kajsa igen(hon sovde också över, hon hade haft fotbollsträning på morgonen) sedan har vi tittat på 2½ men tills klockan 18.00!! vi börja titta på den kanke vid 13.00 , haha! Sedan var jag tvungen till att bege mig hemmåt. Nu sitter jag vid datan och ska nog kolla på robinson nu, vet inte.
Har haft en skitbra helg iallafall! fast den är ju inte över men ändå x)

nehe nu vill inte datan ladda upp bilden i inlägget, ARE YOU F*CKING KIDDING WITH ME!?!?*!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra ikväll då?

2010-01-16 @ 23:06:05
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0