Tävling hos paow!

Nu har paow en BAMSE tävling på sin blogg. Man kan vinna:


  • Handsmycke från Emmelist (Kommer att bli tre lyckliga vinnare!) Det är ju s*kit snyggt!paow 016
  • Linnen/ tröjor från Kan dee. älskar hennes målingar och tröjor. Fast än har jag inga :( (tre stycken vinnare)t vlning 001  Bamsetävling
  • Sedan kan man vinna en almenacka med Paow på (tre stycken vinnare)900x126medAlmanacka

Sedan kan man vinna det bästa som jag tycker då. EN BLOGGDATOR! en rosa också! love it.Envinnarefårdenna datan :)

tääävlning 005
BILDER ÄR LÅNADE FRÅN PAOW!
Klicka HÄR för att komma direkt till inlägget med tävlingen!
Mer info finna på hennes blogg också.
Lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0