we say hi from denmark?

imorse när jag vakna var det någon som ringde hela tiden så jag såg på telefonen att det var typ 20 siffror.. Jag svarade och någon börjar prata med mig på ett annat språk, tror det var danska? hon bara m koftj84tuewhr8egidngirjp93jt4ign någonting, och jag bara va? vem e de? hon bara mfeijvhbt9348yhv2phcuveh5239. sen sa jag du har nog ringt fel och la på luren. Sedan ringde hon igen! så när jag svara la hon på luren x). haha.
Vet inte vad dem ville men jag tror nog att hon ringde fel. Om det var ens en hon? haha.

Imorse när jag vakna och kom ut i hallen så såg jag att Louie hade spytt.. :/ hoppas det inte är något allvarligt, nu har han varit sjuk i 3 dagar..

ignorerna mina ögon..

naaw♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0