1 & 2 dagar till julafton

JULOV! FINALL!  slipper alla prov , läxor!  jag firar ju julafton med mamma och mormor o syster imorgon och sedan firar jag julafton på julafton med farmor och pappa o syster då.
Idag så var det många som sjöng i gympasalen för högstadiet, och dom var sjukt bra. Vill också kunna sjunga så fint!
Efter skolan stack jag,Louise& Kajsa ner till viking för att äta lite mat, gott! Efter det var vi ute med Sigge och lekte i snön och gjorde en snögubbe! x) hihi. Nu är jag hemma och måste fixa med en USB grej till pappa, ska bara hitta den men jag vet nog kanske var den är. Efter det ska jag ringa till Kajsa så att hon kan komma hit, sedan kommer louise och vi ska baka PEPPARKAKOR! :)

en bild från i somras , sakna!♥


Kommentarer
Postat av: Louise Hast

we are wonderful =) <3

2009-12-24 @ 12:05:41
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0