2 dagar kvar

tills nyårsafton! :) idag blir det att man firar hemma med mormor och Louie. Det är första gången han firar nyår, undra hur han kommer reagera. Rädd tror jag nog han kommer bli, han kommer väll tro att det har blivit krig eller nåt ;).

Idag har jag tittat på tv och tittat på En Prinsessan Dagbok 2. Sedan  har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Igår hade jag planerat att idag skulle jag cykla ner till centrum och låna en bok på bibblan, men jag orkar inte jag är rätt lat faksikt. Så jag ska ta fram symaskinen och bland ihop något kul. Vi får väll se sedan om jag lägger upp det på bloggen. See ya! ♥

två bilder på mig sen igår. (solen i ögonen, dom ser helt små ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0