Dagens Shopping


Blev shopping idag igen, fast med mamma. Mamma handlade faktiskt mest av oss två. Vilket är väldigt förvånande.
lösögonfransar, tänkte testa sätta på sånana. undra hur det kommer gå... Men ska bara ha dom när de e fest, Julafton m.m..

ett sött halsband från bikbok. Handlade ett likadant igår ju fast i grå,svart färg. Men tyckte de rosa var så gulligt och det kosta ju bara 49 kr så jag slog till =)

jag vet inte vad jag ska kalla detta, topp bh?. iallafall köpte den på bikbok för 99 kr.

en volang klänning från Lindex, den var nersatt till 149 kr. Den ser jätte stor ut men det är den inte.
Köpte även en kofta som är sjukt skön. också på Lindex 129 kr.

läppglans & leppsyl i ett typ. Bikbok 29 kr. så gulligt ! =)

till sist men inte minst. ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MINA DANSSKOR!
Stadium 899 kr!

tyckte jag fick en cool bild på dem ;). Så kreativ jag är. haha!





Kommentarer
Postat av: therese

hejsan här kommer en sjuk fråga från en helt vilt främmande person haha =) du skulle inte kunna tänka dig att sälja rosett halsbandet åt mig? har försökt googla och hitta ett likadanr men det verkar lönlöst. hoppas på svar mvh therese

2011-04-10 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0