fredagsmys? nej Måndagsmys!

Detta blir en riktig mysig kväll tror jag. Mat,Godis,Tidning,Louie,Datan kan det blir bättre? x)Just nu har jag dukat upp fins bredvid min säng. Ställde mitt databord där så jag kan ha min sparrissoppa bredvid mig. Jag har aldrig smakat sparrissoppa innan, så det blir väll intressant. Det luktar sånahära "chipsringar" vad heter dem.. inte ostringar. aah jag komemr inte på det! jag hade det ju innan. Juste! Lökringar heter dem nog. det luktar som det och blandning av sparris då.


tog med min mannafrutti också fall soppar inte var god, smaka på den nyss den var faksikt jätte god. Men jag kommer äta min mannafrutti ändå! :)

louie villa sitta vid datan. x)

tog bara en snabb bild innan jag stack till statiol

jacka(gammal och inte fin, men s'kit samma) - New yorker
Mysig halsduk- Bikbok
stövlar- Dinsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0