GOD JUL!

Allihopa! Nu är det äntligen Julafton och det är så mysigt! Klockan 15.00 idag ska jag fira hos Farmor. Jag vet inte någon som gör godare mat än min farmor, speciellt hennes risalamalta, heter det så?. Där är iallafall lite grädde i och den är så himla god!

Igår firade ju jag också julafton med mamma,mormor & Sandra.
Jag blev så glad för presenterna, och bakelserna vi åt var nog dem godaste jag har ätit. det var så sött med en liten chokladbit i bakelsen där det stod god jul och annat :).
Jag fick bl a en jätte fin blå klocka från ur&penn som jag önska mig, 2000 kr(1500 måste jag spara till resan, så jag har 500 att shoppa för iallafall :) ), choklad och massa mer :).

Jag önskar er en riktig God Jul! ♥

jag som tomte x)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

god jul :D

öppnat några klappar ännu? :)

2009-12-24 @ 15:15:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0