Godmorgon! :)

Sov till 10.55 idag. Missa konfan ,f*n! Glömde helt bort det. Men det va sista gången idag iallafall.
Idag känner jag för att inte sitta hemma och dega. jag vill ha varmchoklad, hihi, men jag har inga pengar..
JAG KAN INTE SHOPPA PÅ ETT HALVÅR!! ETT HALVÅR!!!! Det är låååååångt tid! jag kan inte ens shoppa ett litet linne! jag måste spara mitt barnbegrat, HELA till språkresan. Fast det lånar ju sig i slutet jag får ju åka till Malta i 3 veckor! det kommer bli super duper kul. längtar riktigt mycket. f'n va kul vi kommer ha LOUISE!♥

snälla klicka på bilden. jag vill gärna vinna och vinna biljetter! :) klicka på bildeen och gå vidare kan du också tävla!

dont forgot tävlingen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0