have2have

Nu har jag duschat och så. Nu ska jag äta något för jag är hungrig. Sedan måste jag gå ut med den lille. Måste handla frimärke också juste. jag hatar att ha blött hår, urk.


Om ni letar efter ett par snygga skor eller om inte gummistövlar? så finns det sjukt snygga skor på have2have.se. Det är också mellandagsrea nu, så passa på!
MellandagsREA hos have2have.se - skor, väskor och accessoarer till kraftigt nedsatta priser!



KanDeeshop.se
har också mellandags rea, själv ska jag köpa en tröja, jag bara älskar hennes ritningar och kläder.




Kommentarer
Postat av: ♥ CAROLINE ANETTE

ny start på min blogg :)

har du några tips om vad jag kan skriva om att dela med dig? :)



puss :*

2009-12-28 @ 18:27:38
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0