Hejdå 2009 och Hej 2010!

Shit jag kan inte fatta att året snart är slut.
Idag var jag och shoppade men louise och kajsa :D. Jag shoppade faktiskt bara ett par troser. Inte likt mig.
Aja iallafall så stängde de 3 :O , men vi stanna kvar och flumma ihjäl! Bilder på det kommer nästa år ;). Jag fixade min länk på klockan också som jag fick i julklapp visst e den fin? :)

älskar den! :)

_______________________________________________________________________________________

Idag skulle jag egentligen ha på mig denna nya klänningen. Fast jag orkade inte klä upp mig så jätte fint. Jag tycker det jag har på mig nu räcker och är ändå fint :).


det jag ska ha på mig får ni se i nästa inlägg. =)
Ikväll Ska jag kanske sova över med Kajsa och Louise, får se :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänning!

2010-01-04 @ 17:41:51
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0