home again

nu är jag hemma från träningen. Vi fick sluta lite tidigare ime att det var bara 3 som var där!. dom andra glömde det tydligen.
Jag har ju laggt upp och tipsat lite om kläder & accesoarer på stylebystars.com. Så nu tänker jag tipsa lite om vivistyle.se där har dom sjukt snygga saker. Kommer göra detta i någon vecka så.
Egentligen kan man säga att jag plågar mig själv när jag går in på klädsidor eller shoppingsidor för jag kan ju inte handla det. Har inte en spänn! och kommer inte ha de på ett halvår heller ime att jag sparar till resan. Men det är ju klart jag går in på det endå. Det finns ju så mycket fint, jag får väll låtsas att jag har alla dom fina sakerna eller något ;) drömma kanske. ;)

en bild från mig i förrgår klippte mig då ju. Blev lite kort men ja de va så slitit så det behövdes. Jag vill ju ha lååångt hår. Men jag får nog klippa mig lite då och då så det växet snabbare. alla säger att det gör det när man klipper det lite ofta, gör det värkligen det?

ojdå halsen se jätte konstig ut men aja skit samma.


gillar denna bilden på något sätt.


FÖRESTEN!! GLÖMT INTE TÄVLINGEN! LÄNK TILL INLÄGGET!!
haha föresten också så har jag känat 15 kronor idag! :) Jag ställde mig upp på stolen i matsalen i skolan och gjorde kycklingdansen.. emm. ja jag gjode det.




Kommentarer
Postat av: Karin

hahah kul;)

2009-12-11 @ 19:01:35
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0