ICA- Ulf

Haha! asså jag sitter och skrattar hela tiden,varje gång jag ser detta klippet! Han är så rolig. Han är lite lik hon amandavardet.se , för hon gör ju så eeem, eeem mmh, mmh hela tiden x)
Många tycker att han driver med bloggarna eller vad man ska säga, men jag tycker bara det är roligt! :D
Haha!

kan inte sluta skratta åt den konstiga minen han gör i slutet och han putar med läpparna? x)
"kycklingfilé om man vill vara lika snygg som jag? wtf? haha!
och "krillebois" chacha i slutet, haha
och åter igen Haha! :D


Kommentarer
Postat av: Sebbe

hur kommer du fira det nya året? =)

kramar!

2009-12-29 @ 19:28:41
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAA kärlek till ICA reklamerna, vad skulle man gjort utan dom ? :)

2009-12-30 @ 13:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0