inget och göra men ändå så mycket att göra

japp! jag har inget att göra just nu. Men jag har jätte mycket att göra. Jag måste städa rummet(stökar ner det på en dag igen) Deet känns som om jag städar mitt rum varje dag. Nu ska jag verkligen försöka att hålla det städat. Men de alla j'kla kläder som tar plats, jag vet inte var jag ska lägga alla kläder jag behöver ett dressingroom x)haha! Det skulle vara så coolt!

Sedan måste jag duscha Louie och fixa lite med hans päls för den är tovig och det är satans svårt att få ut dom, det är OMÖJLIGT! jag får väll snagga han. Haha ne ja skoja.

Sedan måste jag själv duscha och ha sån hårpacknings grejs. Sedan ska jag ju vaxa benen. Köpte en ny sort igår ju. Jag brukar ha sån färdig som man bara lägger en lapp på benet sedan rycker man. Men nu har jag köpt sån vax för sig. Så man måste lägga det i svinvarmt vatten. Jag tror detta kommer göra mycket mer ont, men det är nog bättre också. Vill man vara fin får man lyda pin! ;) haha det sa jag alltid när ja var liten. Nog om det.
 
Sedan måste jag TVÄTTA! blää. Det är verkligen tråååkigt! Jag har ju alltid jätte mycket tvätt. Min tvätthög tar aldrig slut.

Kommer nog inte hinna allt idag men det finns ju en morgondag också. Men jag vill göra allt det tråkiga på en dag. Fast det är faktiskt kul och bada louie och hålla på med hans päls =). aja detta inlägger blev kanske lite långt men aja.

jag ser så sliiten ut nu så jag tar en gammal bild x) knäppis bild. Fast jag ser sliten ut på denna bilden också, men aja skit samma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0