lil-julafton

är det idag!  Vilket innebär att jag firar julafton idag också. idag firar jag med mamma och imorgon med pappa, ime att dem är skilda.
När jag frågade mamma för någon dag sedan när hon skulle hämta mormor för idag då, så sa hon ja vi 15.00 ,och nu är klockan snart 14.00 och jag har bara ätit frukost och jag har en julklapp kvar att köpa!! Lite stressigt, fast iförsej fick mamma sluta tidigare så hon sover nu så jag tror att hon hämtar mormor senare ikväll.



Nu har snön här i skåne smält bort lite, bara lite. Det är lite mycket slask ute nu. Jag vill ha mycket snö! det är väll mysigt med snö? annars får man ingen julkänsla alls, inte jag iallafall. Jag är lite stressad också för vi har ingen tejp hemma, och jag har inte slått in alla julklappar än :S.



Vad ska man ha på sig idag?!! först tänkte jag klä upp mig med klänning och så men det är ju inte riktig julafton och vi ska inte äta julmat, så jag kanske bara tar på mig något vardagsaktikt. jag vet inte än..



Mitt internet seeeeeegar!!!
igårkväll bakade jag pepparkakor med dessa töserna ♥. Glömde ta bilder..
Kajsa till höger, jag i mitten, louise till vänster :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0