Lite från Julafton

Det var verkligen en bra julafton! Jag älskar det! och maten var ju bara undeeeerbar, jag gillar ju mat som sagt x). Jag var nära på att spy när jag kom hem för jag var så mätt!´och sedan skulle jag tvunget till att äta upp chokladen och då fick jag ännu mer ont i magen, så dumt haha!
Här kommer lite bilder, (visar inte på familjen bara på syster)

hos farmor.

ögonen ser helt läskigt blåa ut för blixten


vet inte varför jag la upp denna men men.. x)

Sandra fick en tavla med Micheal Jackson i 3D. =)

mina julklappar :)

jag fick massa presentkort och pengar! :) Jag hade ju bara önskat mig det av pappa,farmor :) Så fick jag det av syrran också! :) Nu kan jag äntligen shoppa igen! :D


hemma sen igen. Tog massaaaaa bilder. Tog bara med några knäppis bilder, vissa var för knäppa x) haha.










haha detta hopper blev lite fel x) titta min min och mitt hår xD.! Håret ser jätte kort ut.

detta blev också misslyckat x). Jag skulle precis hoppa så det ser lite roligt ut :)

Nu var julafton slut och jag hade en jätte trevlig dag, så därför firade jag med ett litet sånt "jippie" skutt :D

det blev inte så mycket bloggat idag men jag är jätte trött nu och ska titta klart på Narnia! :) Bloggar mycket imorgon, fast först ska jag åkta till gina och slösa lite där för det är STOR REA IMORGON! :D man får komma  tidigt då så man får fast i ett bra klipp ;) Ha det så bra Godnatt!♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha du e liite sjuuk :P

Gud jul btw :)

2009-12-26 @ 13:55:28
URL: http://bubbaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0