OMG! SVERIGES BÄSTA DANSARE!

AAAAAAAAH!!!!!
Jag ska träna med sveriges bästa dansare den 23:de & 24:de januari!! Ska ju på audition även den 24:de så jag skippar mycket skola dem två dagarna.
11.00 - 12.30!
Dessa killarna heter - Mario Amigo Perez och David Bienkowski.
Killarna har tillsammans (de är danspartner) vunnit 5 st SM-guld och tagit andraplatser i VM. De är precis hemkomna från London efter att ha medverkat i Bounce produktion av gökboet.
Mario har varit med i TV3:s Floorfiller säsong ett, där han slutade på andra plats. Han har även varit med i danspogrammet So you think you can dance Scandinavia.

en bild på Mario. Hitta ingen på David.


JAG ÄR LYCKLIG! ♥





Kommentarer
Postat av: sonja

ja sa ju att du va bra på att dansa, o de mst du ju va också eftersom du kmr få gör de dära :O (a)

2009-12-03 @ 20:43:17
URL: http://kenari.blogg.se/
Postat av: amanda

jag måste få se dig dansa :D<3

2009-12-04 @ 07:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0