Shooo

När jag gick till träningen gick jag inom statiol och skulle se va klockan var. klockan var tjugo över så ja hade fem minuter på mig. Jag stog där inne lite för de va kallt ute, men sedan blev jag sugen på godis och tog TVÅ godisbitar i en påse, hade bara två kronor. Så hon i kassan bara a ta de! så ja slapp betala ! :)
SEdan efter träningen så stack jag inom Lidl för att handla em.. mer... godis.. så hade jag 19 kronor då för jag fick åka gratis buss så kostade allt 19,50! hha så ja bara - vänta jag ska bara lägga tillbaka en godis, hha! och hon i kassan bara nääe de e lugnt! :) haha! :D
Måste nog börja städa lite på mitt rum nu för kajsa kommer om en halvtimme.. :D
om ni inte redan visste de så är en chokladtomte IHÅLIG! haha x). konstig humor ja har.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0