Shopping dag

Idag har jag shoppat, både på mellandagsrean och  inte rea eller vad man ska säga. Jag shoppade både på Nova och Burlöv för jag skulle hitta en svart klänning på nova men den fanns inte i min storlek så då fick jag handla den på burlöv.
Detta shoppade jag idag iallafall! :)

en sk'it snygg klänning från bikbok :) älskar axlarna!


en jätt mysig och lång halsduk från bikbok. älskar den!



lite puder, roge ögonskugga. fast pudern va för ljus :( jag lyckas alltid ta fel "tonart" eller vad man ska säga. Från H&M.

vaxgrejs till benen (jäk'kla dyrt)och sminkborttagningsmedel. Från Kicks.

snygga sammetleggings, äntligen har jag köpt dem! :) från bikbok.

jättesöt tröja/man kan ha den som kortklänning också. älskar axlarna! Från gina.


vanligt baslinne från gina :)

knästrumpor från veromoda. Jag trodde det var strumpbyxor därför köpte jag dem.  Annars hade jag inte gjort det. :S. aja dem är snygga ändå!

Dagens bästa köp! även om den inte var på rea. JAG ÄLSKAR TRÖJAN! titta färger bara!:D är så j'kla glad att jag köpte den, älskar älskar älskar den!




jag är så lycklig! :)

mysig tröja från veromoda.

ett linne med skoavtryck från veromoda.

Det var dagens shopping. Nu är nästan pengarna slut ju :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0