Tidningar

Nä nu ska jag ta och läsa min CHIC tidning som jag fick av mamma idag. Jag älskar att läsa tidningar, CHIC, Frida,SOLO,Sofies mode,BILD, finns många mer. Men tänkt ändå hur mycket pengar vi lägger på för att få läsa en tidning. Vad kostar en tiding? det är ju olika men kanske 30 - 50 kronor. 50 kronor tycker jag faktiskt är jätte dyrt för en tidning. Jag har köpt en tidning för 50 kronor en gång, det var ELLE tror jag. Jag tycker faktiskt att ELLE är jätte dålig. Tyckte inte den tidningen var rolig alls att läsa.
Vilka tidningar läser du helst? :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Elle, jobbar ju i samma hus som dom;)

2009-12-21 @ 21:11:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0