Fredagen den 13:de

altså i går. Så efter skolan så körde mamma mig till träningen i Malmö. När jag kommer in så är det något som säger att min tränare är sjuk. s*kit också tänker jag och frågar om jag kan låna telefonen, självklart säger hon. Men då svarar inte mamma för hon har inte tagit mobilen med sig. f*aaaan då!
Så ja där sitter jag och väntar i en timme tills mamma kommer. Fast jag gick in i studion och dansa själv ändå! :)

På kvällen stack jag, Louise och Kajsa ner till hemköp och handla lite gott! =)
Sedan stack vi hem till kajsa och satte på tv och kolla lite på idol. Sedan kolla vi på Måns mäller, haha! :)
Sedan satte vi på en film kajsa hade hyrt- White chicks. Den är så kul. Men efter halva filmen stängdes den av och louise putsa den och så satte vi i DVDn igen men det gick inte så vi blev sura för det. Sedan var jag så trött så jag somnade. Kajsa och Louise var uppe till tyå 2. Jag somna typ vi 12.

Tack för kvällen/natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0