Kan inte alla dagar va såhär?

Asså denna dagen har varit så himla bra! förutom att jad har varit hos vårdcentralen men iallafall så har jag bara haft 2,5 lektioner idag! :). Imorse var jag lite sen ,typ 10 minuter till engelskan så sa en i min klass att vi hade håla på Björns lektioner och efter engelska brukar vi ha i vanligafall fysik o matte och då har vi björn så vi fick håla till 11.25. På hålan stack vi då hem till kajsa och baka kladdis kakis !! :) det var nog den godaste jag ätit :), MUMS! Vi kolla på pretty woman också, hann inte se klart hela men det var bra.
Efter det så stack vi till skolan igen för att ha svenska, och vi ska skriva noveller så det var bara att skriva. Novellen ska vara 4-6 sidor A4!! till  FREDAG ska vi vara KLARA!! det kommer jag nog inte hinna...
Får se..
Men iallafall efter det var det lunch och sedan skulle jag iväg till vårdcentralen i bjärred. Först prata jag lite med någon läkare och hon kolla hjärta osv.. Sedan skulle jag ta blodprov, då tog hon ett stick det gjorde inte lika ont som jag trodde men det gjorde lite ont när hon stack, sedan när nålen var i huden gjorde det inte ont, då kollade jag till och med när blodet rann i denhära lilla röret. Så fyllde hon två såna rör men skulle fylla 3 och det kom inte mer blod så jag fick ta ett till stick bredvid där jag tog innan. Men då funkade det inte heller så då fick jag ta ett till stick i andra armen och det gjorde faktiskt rätt ont det sticket. Får reda på provetna snart hoppas jag!
Sedan till min hårbotten skulle jag få kortison som jag har på mina exem på armarna också, sedan skulle jag få något schampoo.
Efter jag hade varit där stack jag till skolan igen även om det bara var en halvtimme kvar på lektionen. Sedan var det slut för dagen! :)
Stack hem och ringde pappa för han skulle skjutsa mig till OBS men han kunde inte göra det från typ vid 17.00 eller 17.30. Så då får jag väll vänta.
Men nu är jag svinhungrig så ska slänga in en pizza i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0