lördag , skönt.

Idag så var jag på konfan i 3 timmar då. Det var ganska chill för först prata vi om dom 10 orden eller något. Sedan lekte vi en lek och sedan titta vi på prinsen av egypten och fick varin glass, sedan slängde prästen ut lite glassar till oss när vi låg på golvet på madrasser och titta på filmen :). Det var faktiskt jätte roligt idag :).
Efter det gick körde jag till Nova för att köpa fars dag present.

Nu ska jag först titta några mejl som min pappa har skrivit till mig sedan ska jag till farmor.
Ringde henne imorse så. :).

Efter det ska jag försöka få tag på Louise och fråga om hon har lust att sova här för en myskväll! Tråkigt att vara hemma själv.


Kommentarer
Postat av: j

SV:Okej! Nej det gjorde jag inte.

2009-11-07 @ 15:15:21
URL: http://livetomjosefien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0