Överaskade Louise idag!

Efter vi vaknat i morse så fick vi lite brottom för vi skulle hinna med bussen och jag skulle hem och gå ut med Louie. Men jag han med bussen iallafall. När vi hoppar av vid värnhem så säger jag att vi kanske kan gå till hansa companiet först och så gick vi vid en gata men jag och Kajsa lura bara Louise vi ville inte alls till hansa companiet ska snart berätta vf.
Så sa jag o Kajsa att vi är nog på fel håll vi går till baka, så gick vi till typ laserdom och Kajsa bara jag måste gå på "toa". Så Louise bara ja men vi kan se inne på Laserdom om dom har en toa. Så vi bara perfekt tänkte vi. Så vi gick in där och jag gick till disken och sa att ja jag har bokat tid nu. Louise bara Vaa? kajsa bara Grattis! hihi
Det var en överaskning och en present till Louise för hon har ju fyllt 14 år! så vi spela laserdom i 40 minuter. Och louise sprang in i en vägg, haha naaw. Det är så svårt att se när man precis har kommit in i mörkret och så.
Föresten så VANN  JAG!! HAHA jag träffade 111 st och fick 11,600 poäng, slå de ni! ;) haha.

Efter det gick vi till triangeln och shoppade.
Jag kom hem med en sk*it snygg skjorta från Dressman.


Dressman 199:-
diggar deras skjortor ! ;)
Tack för helgen  bästa vänner!♥

Kommentarer
Postat av: kajsa :)

tack själv bästis. :D<3

2009-11-14 @ 20:32:39
URL: http://kkiihlberg.blogg.se/
Postat av: Louise Hast

tack själv, och tack för presenten riktigt kul va det och jag är nog ganska klumpig som springer in i en vägg :p hahah älskar dej bästa vänn =)<3

2009-11-14 @ 21:12:27
URL: http://louisehast.blogg.se/
Postat av: Louise Hast

tack själv :D

haha jag e ganska klumpig :P

älskar dej bästa vänn =)<3

2009-11-14 @ 21:13:16
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0