sjuk

vaknade minst 100 gånger inatt svettades och mådde illa. Hade så j'kla ont i armen där jag tod sprutan igår. Vakna när klockan ringde i morse och trodde jag skulle spy! fy f*n vad dåligt jag mådde. Jag vakna också med en j*vla huvudvärk.
Tog tempen 38c. Jag ringde till Louise för att fråga hur hon mådde, för själv mådde jag skit. J*vla spruta.
Hon mådde också skit lika så hennes syster också.
Har varit hemma hela dagen och mått piss!!
Har inte varit sjuk på typ ett år. Hatar att vara sjuk det är så j*vla tråkigt. Fast det tycker väl alla.
Och nu missa jag idrotten, vi skulle typ anteckna tills provet, F*N!
Får  höra med Kajsa om hon har antecknat.
Jag tror det är rätt många  som har varit hemma från skolan idag för den jädrans sprutan. F*n vad ont jag har i armen! Jag ska tämpen igen.
Idag har jag ätit glass också :) mums! mamma var så snäll och köpte det. Det ska ju hjälpa mot febern.


Kommentarer
Postat av: Louise Hast

krya på dej sofie :D <3

2009-11-06 @ 13:48:04
URL: http://louisehast.blogg.se/
Postat av: sonja

vi va knappt halva klassen haha :D kryyya (: <3

2009-11-06 @ 14:41:43
URL: http://kenari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0