-

Kom föresnt till skolan imorse, 10 min.. Imorgon har vi spanska prov och eem.. ja.. jag har inte börjat än..!! Så nu har jag satt på mig mjukiskläder och nu ska jag sitta och plugga all spanska s'kit tills jag kan det, kommer nog få sitta hela natten. Fast det är ju inte bra för då kommer jag inte orka göra provet och det kommer gå skit på det. Jag kan mycket redan men jag behöver lära mig mycket mer.
vet inte hur detta kommer gå.. Får börja skärpa till mig mycket nu, kan inte börja plugga dagen innan eller några dagar innan prov! jag borde fatta bättre. Men nu är det skönt att det snart är höstlov, behöver nog en bra paus från skolan. Man fattar inte att det blir skit jobbigt i 8:an, man måste uppleva det själv för att förstå. Jag vet att jag,Kajsa,Louise vi trams rätt mycket i 7:an och snacka myket på lektionerna. Ångrar lite det nu för det lönar sig verkligen att lyssna, klart jag lyssnade men vi snackade mycket också. Nu blir jag påmind hela tiden när jag tänker fan varför började jag inte plugga för en vecka sedan om att detta hänger på min framtid typ :S. Om jag inte tar det på allvar kommer jag bli luffare x), haa. Men det är ju mer i 9:an man kanske ska tänka så.
Det är inte så att jag är dålig i skolan, jag är rätt nöjd med hur jag ligger till iskolan, men jag märker att jag börjat bli slöare och inte göra läxorna eller proven lika nogrant som i 7:an. Jag fattar nu hur jobbigt allt kommer bli, men som tur har man nära & kära som håller en uppe. Men ska inte försöka ha så mycket krav på mig själv.

Nu måste jag plugga ihjäl mig så skriver kanske inte mer idag..?


knäpp bild på mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0