091019

Idag gick skolan snabbt. När jag kom hem idag så gick jag ut en runda med Louie. Nu sitter jag här och måste plugga snart.. orkar nt men måste!

Asså jag har tänkt på en sak. Jag måste ha ett typ "jobb" av något slag för jag ska samla in pengar till min språkresa. Men vad kan man göra? jag vill inte sälja reklam, skit tråkigt! är det någon som vet , tipsa mig! Man kan ju kanske städa hela huset någon dag och så hemma, men det får jag kanske bara 50 kronor för kanske 100.
tittar lite på olika shoppingsidor.

tycker denna koftan ser jätte mysig ut! fin också!


Riktigt cool väska!



________________________________________________________________________________________

Tips!
det är rea på skor HÄR!


Kommentarer
Postat av: Mathilda Hell

H&M är den köpt på ! :D 99:-

2009-10-19 @ 20:42:26
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0