Äntligen över..

Så då va SO provet äntligen över. Vet inte om jag äns fick G, får skylla mig själv isåfall för jag har suttit rätt mycket vid datan och inte brytt mig så jätte mycket. Fast nu har jag ett ytterligare prov denna veckan! Spanska prov! fast det är lite lättare än SO. Plus att vi ska kunna kemi läxan utantill samma dag som vi har spanska prov. Undra hur det ska gå. Försöker glömma hur det ska gå. Jag orkar inte stressa alltid med allt, försöker ta det lugnt.
Klockan 19.00 ska jag , mamma och Louie åka till hundbruksklubben i Oxie för att anmäla lilla bebisen :). Han kommer nog tycka att det ska bli jätte roligt att träffa andra valpar, fast han kommer nog bli helt stirrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0