blogga.

jag la inte in ett inlägg igår för jag pluggade hela dagen efter jag kom hem från skolan, fast jag gick till träningen ju också. men annars så har jag bara pluggat! så jag har inte hunnit att blogga. Jag kommer kanske inte hinna något i helgen heller.. kanske 1 inlägg per dag? för jag måste rååå plugga hela helgen hela tiden typ, för jag har ett stort sammhälle prov på tisdag och jag har inte börjat!!

Träningen idag gick bra. Skolan idag gick också bra. fick reda på matteprovet. 10,5 , godkänt var 10 , så jag hade tur. suger ju på matte som sagt.

ikväll blir det plugg och titta på idol och äta min KLADDKAKA !! :) yes äntligen har jag den. Ska ni göra ikväll?

Dagen igår orkar jag inte berätta om men det var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0