Choklad=gott!

jag sket i och städa idag gör det imorgon eller i övermorgon. Har suttit vid datan hela dagen för att försöka förstå mig på alla stilmallar och sånt och nu fattar jag äntligen :).
Har ny desig också. Blev inte riktigt nöjd, får fixa till den sedan för jag orkar inte nu. Vill ha beige bakrund, men den såg man inte alls mycket. Så får fixa det sen, kanske någon som har något tips på vilken färg på bakrunden jag kan ha?

Nu har jag fått hem skokatalogen så ska kolla i den nu.
Mamma kom nyss hem från jobbet, hon hade handlat lite också. Hon kom med ett stort 200 g choklad, mums!
men jag mår lite illa nu så ska inte sitta vid datan mer tror jag. Får se ;)


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

tack =)

2009-10-26 @ 15:18:34
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej! :D

allt bra idag?

2009-10-26 @ 15:23:25
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0