en familjemedlem har gått bort...

igår kväll när min syster sandra var hemma hos mamma igår så berättade hon att sessan är död..
Jag visste att hon hade varit borta några dagar.
sessan var smartare och klockare än flera människor jag känner. Hon var och kommer alltid vara den bästa katten i mitt liv. Hon var bara så unik. 5 år blev hon. Jag kommer ihåg den dagen jag fick henne. Hon var så himla rädd för oss och sprang omkring överallt i huset. plus att vi hade Spike då också, så hon var lite extra rädd.
Hon födde 3 eller 4 kullar.
Jag är så himla ledsen att hon inte finns mer.
Det konstiga är också att palles katt också har dött nyss. men konstigare var att dom låg precis likadant när man hittade dom,  ihop rullad och ser ut som om man sover..
Därför skrev jag bara ett inlägg igår. orkade inte skriva.
sessan var min första katt och den bästa.
från 3 katter till 1 kvar, och dom blev inte speciellt gammla. Det är också konstigt att palle har också bara 1 katt kvar av 3.

sessan kommer aldrig glömma dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0