Första dagen på lovet började inte spc bra.

Det är ju så regnit och tråkigt väder ute. Men man kan ha kul ändå, självklart! Men det har inte jag haft idag. Bara suttit vid datan, visst det är kul men inte i flera timmar i sträck! Jag vill shoppa och umgås med vänner, men alla är typ borta. Imorgon åker Louise. Jag skrev lite fel innan , jag trodde hon var i Dalarna idag men hon åker imorgon, ojsan då! På alla sånahär lov sitter jag alltid hemme och har tråkigt, alla är alltid borta. Men jag får väl roa mig själv med att läsa en bok eller något.... HAHA! jag är inte direkt boktypen. Men jag måste faktiskt läsa ut en bok till skolan börjar, så måste läsa ändå.
Vet någon om det är något kul på tv ikväll? Isåfall tipsa mig!
Måste bli medlem på typ blocket eller något, jag ska sälja min skyttejacka, nästan aldrig använd. måste sälja lite för att samla pengar till språkresan. Men skulle sålt den endå för den bara hänger i garderoben och tar plats och jag har ingen nytta av den alls. Så om någon vill ha den maila mig.

Vad gör alla ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Helena

De blir soffan för mig :) Själv då ?

2009-10-26 @ 19:34:53
URL: http://hailo.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: gött de, för jag gör desamma ;) hahah ;P

2009-10-26 @ 20:02:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0