God morgon ♥

Inatt drömde jag lite konstigt som vanligt. Jag drömde att kajsa på något sätt gjorde så att min ena tand blev lös. I drömmen hade jag jätte ont i magen och höll händerna vid magen för jag hade så ont, vi gick omkring på skolan.
När jag vaknade vid 8.40 så hade jag samma magvärk som i drömmen och håll händerna på magen, när jag vakade! lite konstigt. Jag har nog aldrig haft så ont i magen innan.
När jag magvärken gick över på 10 sekunder gick jag upp och gick ut med Louie, blev i timme.
Åt frukost och titta på tv, men det var inte något bra på tv så stängde av den igen.
Ibland när det inte är något alls bra på tv tittar jag ändå för att jag vill titta på tv.
Har suttit vid datan sen frukosten, men nu ska jag in och duscha och göra mig lite i ordning.
Måste läsa en bok sedan. Boken ska vara klart tills skolan börjar och jag har bara läst typ 24 sidor. ups!.
Ha de bra så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0