gott & blandat från igår

Igår var det första gången på länge jag drack Oboy! Det var så j'kla gott, det var så kallt så det värmde lite.

______________________________________________________________________________________________

Igår kväll var jag och snabbt handla med mamma. Jag hade fortfarande pyjamas  på mig!

Men det var ett par gråa mjukisbyxor så man såg inte att det var en pyamas. Jag orkade verkligen inte byta om till några andra byxor x).

______________________________________________________________________________________________

By the way, Läkerol är sååå gott :)
So good... So goood.

haha. Och Louise man utalar det som det stavas inte lekerol utan läkerol.
f'n dom tog slut nyss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)



/amandavardet

2009-10-28 @ 16:57:07
Postat av: ღ Sabine

så söt mugg

2009-10-28 @ 19:27:07
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Louise Hast

man säger lekerol ju :P <3

2009-11-01 @ 15:38:52
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0