Grattis Louise♥

Grattis på 14-årsdagen och hoppas du får en riktigt bra födelsedag uppe i Dalarna. Ska ringa dig snart ;).
Var ska jag börja?
Jag kommer ihåg när vi hade börjat bli mer vänner och jag va hemma hos dig och vi spelade kort på golvet och sedan hände en sak och din pappa kollade på mig helt konstigt och sedan hände det igen! vet du vad jag menar? x)* HAHA.
Vi har varit med om samma hämska sak här i livet om du fattar ;) HAHA.
Alla super roliga filmer vi har gjort. - Jag kommer på momangen - teddy var e du? - Där var han inte, HAHAHA!.
och när vi var hemliga agenter med din pappas kostymer. När vi spelade in big mama.
När vi spelade klara och sara tror jag vi hette ;).  - Klara kom in nu!! när jag råka lavetta dig , förlåt :).
Alla nyheter vi har gjort- och 39 ................................................ grader i syd :D HAHA! När vi har spelat no smoking, haha hur kan man komma på en sån lek :). När vi sov ute på stutsmattan och frös ihjäl! så vi gick in. När vi trillade på din cyklen i sommras, HAHAHA!! jag har fortfarande kvar ärr :S x). När vi sminka oss så mycket du vet i sommar,så kul. När vi va på TOSSELILLA shit det var skit kul  :D. och när vi åkte Go cart och jag var helt seriös, (det kändes som om jag tävlade på en riktig tävling ;)) haha. Och du försökte få kontakt med mig, hihi.
När vi var i Dalarna och jag åkte skidor för första gången, haha jag bara åkte ner sakta baklänges. haha. så rädd jag blev. Och när jag åkte i 200 km/h rakt in i en snö/is boll(skit stor) ry f'n vad ont det gjorde, haha. på kvällen när vi spelade spel där vi skulle göra saker. När du åkte pulka i pyamas, haha. och när jag skulle knacka på grannen och snabbt springa tillbaka(dom hörde nog inte). När vi åkte pulka ner för den jätte långe backen.  och alla gånger vi har sovit över, och när vi bara bombombombom i want you in my room.. den kvällen :D. och när vi hade hällt vatten i två spannar och skulle hälla det över pappa när han kom hem  från jobb. vi lykades inte så bra, så kom han ut och kläckte ett ägg i ditt hår, haha (förlåt för besväret.) men jag tror du tyckte det var rätt kul ;). Och hon läskiga tanten vid mig, whats time? du: ehh.. (visar fram din mobil) haha. asså jag kan skriva 10000000 böcker om alla våra minnen, men jag orkar inte skriva så mycket nu. Louise du är f'n bäst, är så j'vla glad att jag träffade dig. Du stöttar och finns för mig till 100% och jag samma för dig♥.
Nu ska vi f'n på språkresa i sommar och det kommer bli så j'kla roligt! fy f'n vad kul vi kommer ha. Så Louise du får ha en sån j'vla bäst födelsedag♥! 14 ÅR!♥

alla kan säga grattis :)


Kommentarer
Postat av: Louise Hast

hahah alla minnen ja

tack så mkt sofie och jag älskar dej över hela mitt hjärta ska du veta :P

och ja e inte i dalarna hahah xD <3

2009-10-26 @ 18:40:01
URL: http://louisehast.blogg.se/
Postat av: Louise Hast

tack så mkt sofie

asså tänk alla underbara minnen ja :D<3

och jag e inte i dalarna :P<3



Älskar dej soffan :P <333

2009-10-26 @ 18:41:15
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0