Jag överlever!

idag på redovisningen i Aulan gick jätte bra. Det var faktiskt ganska roligt. Så jag överlevde det , haha! Idag på hemkunskapen baka vi muffins, fick 7 var. mums! Ska snart plugga lite på engelska och biologi, men jag är sugen på lite godis. Men har inte EN krona ensingång.

Jag och mamma ska snart också ringa till bubbleroom, ska bara hitta telefonnumret också. Hoppas jag inte får betala någonting, för återlämning då. Ska inte ha jackan längre, för jag har ju ingea pengar! Och jag har ju redan några höstjackor, så varför slösa 658 kr på en till? Hade ju typ inte någon höstjacka innan jag handlade med mormor.

Måste tvätta lite också, för min tvätthör är nästan ända upp till taket, det blir den på typ en vecka!

Jag vill gärna veta när vi ska ha biologi provet, om det blir i morgon eller på fredag. Min Biologi lärare sa förra veckan, ja om det skulle dyka upp ett oförberätt prov nästa vecka så ät det sidorna ..... i biolgiboken. Då fattar man ju att vi ska ha prov! Får väll plugga satans ikväll igen.

Haha, igår när pappa hämta mig från träningen så prata vi lite..

pappa: Har du nya skor?
Jag: ja.
pappa: har du fått dom av mormor?
Jag: Ja hur viste du de?
pappa: chansa bara.
Jag: Okeej ??
Pappa: Du får ju inte ha så höga krav på dig i skolan och så , så du känner dig stressad. (jag har ju skrivit ett inlägg om det i bloggen)
jag: aaa.
Pappa: nee, jag har läst din blogg.
Jag: Va?? hur?.. var?. aaaaah på min msn står ju min blogg.


hihi blev lite chokad över att han faktiskt har läst den.


xoxo/Sofi£♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0