känslor.?

Jag tror att jag inte tror på kärlek. Kanske för att jag inte upplevt det? Kanske är det för att människor gifter sig och det är kärlek hit och dig, sedan skiljer dom sig. Se på mina föräldrar, dom var gifta för många år sedan och nu hatar dom varandra. Ska nog aldrig gifta mig. Man vill ju kanske uppleva ett bröllop och så, men du kan ju bara gå in i en brudklännings affär eller vad det heter och prova en brudklänning, jag menar varför inte? x)Expediterna vet ju inte att du inte ska gifta dig, du behöver ju inte köpa klänningen/klänningarna du provar. Du kan ju gå ner till bageriet eller vem de nu är som gör bröllopstårtor och köpe en tårta till dig själv, varför inte? och det med smekmånad kan du ja alltid bara beställa en resa med din pojkvänn eller nåt? Visst allt detta låter lite som om man är desperat men skit samma! då har man ju iallafall halft testat på att gifta sig? haha.
Vad är kärlek egentligen?. 




ska nanna snart gonatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0