Konfan, shopping, städa..

Det gick faktiskt jätte bra :). Det var faktiskt roligt. islutet fick vi sjunga lite "gudsånger" och bad lite. Det var en sång typ som gick såhär - Gud är god mot mig, Gud är god mot mig. Han ger mig mat fast jag är lat, Gud är god mot mig. haha, så gör man några rörelser också. Ska på läger den 12 februari till den 14:de med tisdagsgrupen också tror jag det var.

Efter konfan kom mamma och hämta mig och vi storshoppade typ, fast mer mat. Fick 5-pack strumpor för alla mina stumpor är i tvätten, jag vet då tänker ni men tvätta då. Men det går inte just nu :/. fick en body lotion och en deo, dom luktar skit gott.

Nu städar jag på rummet och sorterar lite. Fast nu kom mamma och sa att maten är klar, vi ska äta tacos! mums hör sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0