LOV!

Äntligen lov och äntligen fredag! shit vad skönt.

Iskolan idag fick jag reda på sammhällsprovet fick g+ :). På biologin fick jag 34,5 av 37 så blev nöjd. Har haft ont i mitt knä sen gympan men det går nog över. Fick två hårda skott på mna fötter när vi spelade bandy och jag var barfota, aj!

Efter skolan cyklade jag och Louise hem till moi och kolla lite språkresegrejer. Vi har valt att vi ska vara där i 3 veckor ,gå i skolan 2 och ledig en. Vi ska också åka den 11 juli tror jag det var, men vi har inte planerat med våra föräldrar om var vi ska vara än, men jag och mamma ska kolla ikväll tror jag. Shiiit vad jag längtar jag och louise fick värsta utbrott f'n  vad vi längtar. Vi kommer ha det så jäkla roligt i 3 hela veckor! Shit.

fy f'n vad kul vi kommer ha.





Kommentarer
Postat av: Louise Hast

Asså det kommer bli så sjukt kul asså längtar sönder! :P <33333!

2009-10-24 @ 20:45:40
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0