mörk rädd

missa bussen till träningen så fick väcka mamma och hon fick köra mig. Men hon vägrade att hämta mig sedan, och min träning är i Malmö. Jag tycker det är skit läskigt och gå där på kvällen, speciellt själv! Sen är jag mörk rädd också. Jag fick ta bussen och väntade typ i en timme! eller nä 45 minutes, stor skildnad. SEdan när bussen väl kom så är busschauffören peter! (min mamma har varit tillsammans med han) Jag bara neej vad gör jag nu, för jag gillade inte han alls (inte nu heller direkt) när min mamma och han va tillsammans, vilket han viste och vet om. Men jag hälsa som vanligt och fick åka gratis! ;).

När jag kom hem så åt jag lite middag, pasta och korv.. lite uttjatat. SEdan hade mamma köpt en ostbågspåse, en popcorns påse och en marsmellows påse, jag bara wii! Men hon sa snabbt - DET ÄR TILL HELGEN! men så hade hon själv tagit massa marsmellows, jag bara jaha? så tog jag några ändå ;).

Imorgon är det äntligen fredag och äntligen LOV! yes! behöver verkligen vila upp mig känner jag. Imorgon efter skolan ska jag och Louise nog titta i sån språkresekatalog eller vad man säger. Ska duscha nu snart och gå och lägga mig sedan så Gonatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0