översvämning!!

så kommer det bli en väldig dålig uppdatering denna helgen och på måndag. kommer inte blogga något på måndag för det är dagen innan provet. Jag har läst igenom provet lite och jag kan det ju inte. Måste plugga meer!! s'it också! Jag kommer få IG på provet och det är ett stort prov som kommer defenetivt räknas in i slutbetygen. Men jag får ändå inte sätta så stor press på mig. som sagt om jag får G blir jag super glad om jag skulle få över g så är det bara bonus! Nu ska jag nog ta lite kladdkaka först så jag får lite energi innan jag ska plugga.. Ska ni titta på blog awards på tv400 ? kanske ska titta lite snabbt. Undra vem som vinner , vem tror ni? jag tror nog Kenza vinner kanske. Men det förkänar hon tycker jag, hon har en väldigt bra blogg.

föresten har det hänt lite idag. Imorse när jag skulle på toa så hör jag jätte mycket vatten från badrumet, jag trodde mamma hade glömt att stänga av duschen, men när jag kom in. Så hade det blivit en översvämning i badrummet. Mamma hade inte glömt stänga av duschen , men hon hade glömt stänga av kranen och tydligen hade det blivit stopp i rören och vi tvätta samtidigt också så det bara rann ner vatten från vasken och det spruta och det låg jätte mycket vatten på golvet, jag  bara - Shiit!  MAMMAAAA!! hon kom rusande och seg som jag är sa jag - det är översvämning kranen är på. hon bara men stäng av den då! haha att jag inte tänkte på det tidigare? Iallafall så fick vi svabba upp vatten... mycket vatten.

Sedan har Louise tappat sin första tand! :) grattis till han eller vad man säger x).

idag hjälpte mamma städa mitt rum medan jag råå pluggade. Vi satte upp min spegel på väggen, äntligen!

OCH LOUISE HAST - det är 100 % säkert att jag får åka på språkresan nu! :D mamma har ju varit lite så som du vet. F'n vad roligt det kommer bli och vi ska ha! ♥
jag vet att kläderna är fula men jag orkar inte bry mig, har ju ändå bara varit hemma och pluggat.




Kommentarer
Postat av: Louise Hast

JAAAAAAAAAAAAAAAA!, fan avd glad jag blir :DD

och förresten jag tror du menar att Louise har tappat sin första tand, inte jag xD <3

2009-10-18 @ 13:22:15
URL: http://louisehast.blogg.se/
Postat av: Louise Hast

oj jag menar att du menar Louie :P <3

2009-10-18 @ 13:23:01
URL: http://louisehast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0