plötsligt ser jag två poliser..

Imorse vakna jag upp vid 7. fixa mig i ordning och allt. När jag skulle sticka till skolan och kommer ut från "cykelhuset" så ser jag två poliser som går in i lägenheten(inte mig då, igenom porten.) wtf? tänkte jag. det var inte oss dom skulle till tror jag..? haha kanske skulle se om vi levde ime att vi nästan har alltid ignorerat alla 08 nummer för mamma orkar inte snacka med massa försäljare och sånt. Dom ringer typ 2 gånger på dag! :S.  nee ,men jag tror inte dom skulle till oss! Det finns ju andra läskiga typer och alkolister i denna lägenheten..

idag är jag jätte glad för att på Hemkunskapen så sa har vi ju lämnat in ett arbete. Vår lärare Annet kom fram till mig och sa, ditt arbete var perfekt! du var bäst av alla åttor denna terminen. Jag bara .. WIEE! nej jag skrek inte det men jag bara, va?, tack :) , (helt förvånad).

Asså jag har nu fått exem på händerna och på hakan också! Det kliar och svider som f'n!

Nu ska jag och mamma snart beställa klippning till Louie, han ska klippa klorna.
Så jag måste plugga satans igen! för vi har två prov denna veckan!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0