ska stämma dom!

Som ni vet så beställde jag en skinnjacka för två veckor sedan om inte mer. När jag hade beställt stod det blablalbaa finns inte i lager. nehää, tänkte jag. Så när jag fick mitt barnbidrag handla jag upp all typ.. Så idag får jag ett brev där det står när jag ska hämta ut min skinnjacka, wtf? tänkte jag, den fanns ju inte i lager och man får det brevet efter 3 - 7 dagar efter man beställt , det har gått TVÅ VECKOR!! OM INTE MER!! Asså jag ska stämma dom, eller ne de tänker jag inte göra men vad fan ska jag nu göra? jag är 100% PANK! får fråga pappa om jag kan låna lite pengar.. Om jag inte hämtar ut den inom den10 november så kommer jag få betala böter på 250 kr, och jag vill ju ha jackan fortfarande. Ska inte beställa någonting från bubbleroom.se mer!

måste fortsätta på partiarbete imorgon som vi ska redovisa inför min och en annan klass iAulan :S och måste gå ut med Louie. Jag är liiiiite stressad , håll tummarna önska mig lycka till!

xoxo/Sofi£♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0