SKANDAL!

J'vla ... dommare! jag skulle f'n varit dommare! eller ne jag kan itne alla regler och sånt, men jag hade iallafall inte SLAVAT TILL DANMARK! danmark har säker mutat dommaren eller något x). Asså första målet sverige gjorde så jag och mamma ställde oss upp och skrek, sen dom bara - DET ÄR OFFSIDE! vi bara wtf? mamma blev piss sur ,det blev iförsej jag med och vi båda satt och sura och svor som f*n. Sedan hände samma sak i repris typ! Då va bollen fan INTE UTE!! J*vla dommare. Efter matchen blev jag så sur så jag gick in på mitt rum och satte på radion och datan.

Imorgon ska man äta middag hos farmor och ska kanske titta på lommas gymnaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0