sömn kl 9

började plugga på matten klockan 6 och sluta typ vid 8. Detta kommer låta helt knäppt men det var faktiskt kul. Det gick så bra jag lärde mig själv typ lite. låter verkligen inte som om det kommer från mig som absolut hatar matte, men det va faktisk kul. Det känns faktiskt helt ok! känns som om det kommer gå bra ändå imorgon på provet. Bara jag får G blir jag glad, för jag är inte så bra på matte.

Har bestämt mig för att gå och lägga mig klockan 21.00 idag, för jag är så himla trött på morgonen. kanske känns det bättre imorgonbittig om jag går och lägger mig lite tidigare? Bara jag hinner somna. Kanske ligger där i en timme eller två innan jag somnar.

morgonens planer: Skola, hem gå ut en låååååång runda med Louie, pluggaaaaaa biologi.

AHH! det är torsdag imorgon, snart helg, igen! det går så himla snabbt,det var ju nyss söndag!

asså jag är så himla sugen på kladdkaka. Men mamma vägrar köpa nu. Hon som alltid kommer hem med ett litet choklad eller något annat gott.
Jag vill ha mitt barnbidrag nu också, för jag är helt pank! seriöst , jag har bara 4,5 eller 5 kronor! inte ens en 20:a!

Imorgon ska jag försöka äta en stor frukost, så jag inte blir så himla hungrig innan lunch i skolan. Det är så jobbigt.

När jag får pengar ska jag nog köpa ssa leggingsen och geek glasses. ;)

nej nu måste jag sova.
Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0